Account Whatsapp Bel
9.3

Heb je een klacht over ons? Is er iets defect geraakt onder onze garantietermijn of ben je op één of andere manier niet 100% tevreden over onze diensten, onze service of ons bedrijf? Dan ben je op deze pagina aan het juiste adres! Wij nemen klachten altijd heel erg serieus en willen (wanneer er iets misgaat) jou alsnog blij maken.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Erg vervelend dat je een klacht hebt! Wij staan je in ieder geval altijd graag te woord en proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt één van onze medewerkers altijd bereiken via telefoon, WhatsApp of e-mail en wij reageren zeer snel op je klacht met een mooie oplossing. Wanneer je een klacht hebt, neem dan direct contact met ons op en vermeld wat er precies aan de hand is met je smartphone of ander device.

Heb je een klacht?

Klacht over mijn reparatie

Heb je een klacht over een door Tweek uitgevoerde reparatie? Erg vervelend dat je een klacht hebt! Wij staan je in ieder geval altijd graag te woord en proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt één van onze medewerkers bereiken via telefoon, Whatsapp op e-mail en wij reageren altijd zeer snel op je klacht met een mooie oplossing.

Defect of incompleet product

Heb je een defect geleverd product van ons ontvangen? Of werkt je product niet helemaal naar behoren? Laat ons direct na de ontdekking van het defect weten dat je product niet geheel naar behoren werkt. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen:

Hou je factuurnummer (ordernummer) bij de hand of vermeld dit direct bij je e-mail of Whatsapp-bericht, zodat wij al je gegevens er direct bij kunnen pakken en eventueel het probleem telefonisch voor je kunnen oplossen.

Terugsturen van een product dat defect is

Indien wij je niet telefonisch hebben kunnen helpen om het defect op te lossen, dan krijg je van ons direct een verzendlabel om jouw aankoop gratis naar ons terug te sturen, zodat wij deze kunnen repareren of kunnen vervangen. Dit gaat als volgt:

  1. Download het retourformulier
  2. Vul het retourformulier in. Zorg ervoor dat je jouw bestelnummer duidelijk invult.
    Geen printer? Dan mag je ook alles duidelijk op een blaadje schrijven
  3. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan jouw retourzending
  4. Vraag via de klantenservice een GRATIS retourlabel aan
  5. Verpak de producten in je retourzending altijd goed! Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade die ontstaat tijdens de verzending
  6. Zorg ervoor dat teruggestuurde producten weer helemaal leeg zijn gemaakt en op de fabrieksinstellingen staan. Indien dit niet het geval is, dan kunnen we je retour ook niet in behandeling nemen.
  7. De verwerkingstijd van jouw retour is ongeveer 1 tot 3 werkdagen na ontvangst.

Hoe gaat Tweek met mijn defecte product om?

Indien wij het defect niet kunnen vaststellen of het defect niet kunnen herstellen, dan zullen wij je een vervangend product toesturen. Mocht het vervangende product niet bij ons op voorraad zijn, dan kunnen wij eventueel een ander aanbod doen of jouw aankoopbedrag terugstorten. Het doen van een ander aanbod of het terugstorten van het aankoopbedrag gebeurt uiteraard altijd in overleg met de klant!

Heb je een andere klacht?

Heb je een andere klacht? Is er iets niet goed gegaan in het bestelproces? Of ben je op één of andere manier niet tevreden? Laat het ons direct weten! Onze medewerkers staan voor je klaar om jouw klacht direct op te lossen!

Meer weten over Tweek?

Wil je meer weten over wat Tweek doet? Check dan ons Youtube kanaal voor video’s met tips and tricks. Maar ook reparaties en leuke video’s!

Bekijk onze categorieën

Smartphone scherm of batterij kapot? Spelcomputer of computer reparatie?

Smartphone scherm of batterij kapot?

Wij zijn dé reparatie experts van Zeeland en hebben jouw smartphone in een mum van tijd weer gefixt.

Moet je scherm worden vervangen? Zullen wij je batterij vervangen? Of heb je een ander probleem met je smartphone?

Ook voor alle reparaties aan jouw spelcomputer, laptop of computer kun je bij ons terecht!

Reparatie laten uitvoeren

KLANT BEOORDELINGEN

Smartphone kapot? Wij repareren het direct voor je!

Is jouw smartphone kapot? Heb je een nieuw scherm nodig voor jouw Apple iPhone? Of wil je de batterij vervangen in jouw smartphone? Kom dan langs bij Tweek in Middelburg.

Spelcomputer of computer reparatie bij Tweek

Is jouw spelcomputer kapot? Heb je een reparatie nodig aan jouw laptop of computer? Tweek helpt jou verder in Middelburg

© 2024 Tweek.nl

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar winkel
      Calculate Shipping