Account Whatsapp Bel
9.3

Heb je een vraag over een reparatie? Wil je weten waar je jouw reparatie prijs kunt zien? Kunnen wij jouw device wel repareren? En hoe lang duurt een reparatie? Hieronder krijg je een antwoord op (nagenoeg) al je vragen!

Vragen over jouw reparatie

Reparatie aan jouw device | Hoe werkt het?

  1. Hoe duur is het om mijn apparaat te repareren?
    Op onze website kun je direct jouw reparatieprijs vinden! Staat jouw device er (nog) niet tussen, neem dan meteen contact op met onze klantenservice.
  2. Hoe lang duurt het voordat mijn device klaar is?
    Dat is afhankelijk van jouw apparaat. Bij veel smartphone reparaties heb je jouw telefoon al binnen anderhalf uur terug. Sommige reparaties nemen helaas meer tijd in beslag. Dit kun je altijd direct navragen. Je kunt dan een leentoestel krijgen.
  3. Kan ik direct langskomen?
    Wij vragen altijd om van tevoren een afspraak te maken. We kunnen je dan direct vertellen wanneer wij jouw apparaat kunnen repareren én of de onderdelen op voorraad zijn. Een afspraak maken is super makkelijk via onze klantenservice!
  4. Waar zijn jullie gevestigd?
    Onze technische dienst zit op het volgende adres:
    Tweek
    Ampèreweg 26-M
    4338 PT Middelburg
  5. Kan ik mijn apparaat ook opsturen voor reparatie?
    Jazeker! Er zijn ontzettend veel klanten uit Nederland en België die bijvoorbeeld hun Playstation of tablet naar Tweek verzenden voor een reparatie. Dat gaat ontzettend makkelijk. Stuur je apparaat in een stevige doos op naar:
    Tweek
    t.a.v Reparaties
    Ampèreweg 26-M
    4338 PT Middelburg


    Download ons reparatieformulier of zorg ervoor dat je in het pakket een briefje toevoegt met:
    Naam
    Adres
    Telefoonnummer
    E-mailadres
    Klachtomschrijvin
    g

Garantie op jouw reparatie

  1. Hoe lang is de garantie op mijn reparatie?
    Wij leveren standaard 6 maanden garantie op alle reparaties. Mocht de garantietermijn langer zijn, dan wordt dit altijd door ons vermeld.
  2. Waarvoor geldt de garantie precies?
    – Het vervangen onderdeel dient goed te functioneren en aan de verwachtingen te voldoen. Een scherm van originele kwaliteit dient dus (nagenoeg) gelijk te functioneren.
    – Op het vervangen onderdeel zit 6 maanden garantie.
    – De montage dient professioneel te zijn uitgevoerd. Er dienen dus geen montagefouten te zijn gemaakt bij de uitgevoerde reparatie, behoudens cosmetische veranderingen die niet te vermijden zijn.
    – Op de montage zit 6 maanden garantie.
  3. Waarvoor geldt de garantie niet?
    – Bij zichtbare val- of stootschade vervalt de garantie;
    – Bij water- of vochtschade vervalt de garantie;
    – Bij niet-normaal gebruik van het product vervalt de garantie. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je je bij Tweek gerepareerde smartphone ook als flessenopener gebruikt.
    – Ook kan de garantie vervallen in andere gevallen dan hierboven genoemd. Dit zal per geval dienen te worden beoordeeld. Voor meer informatie kun je onze algemene voorwaarden bekijken.

Service bij jouw reparatie

  1. Ik weet niet wat er stuk is. Kunnen jullie mijn apparaat onderzoeken?
    Jazeker! Houdt er wel rekening mee dat we in de meeste gevallen dan €25,- aan onderzoekskosten rekenen. Wij stellen een accurate diagnose vaak al binnen 1 of 2 werkdagen.
  2. Kan ik een leentoestel mee krijgen?
    Bij iedere smartphone reparatie die langer dan een uur duurt, kun je een leentoestel mee krijgen. Vraag dit gerust bij onze klantenservice.
  3. Mijn merk/apparaat staat er niet bij. Kunnen jullie mij helpen?
    Natuurlijk! Helaas kunnen we niet alle modellen en apparaten direct op onze website zetten met exacte reparatiekosten. We kunnen natuurlijk wel alle devices repareren. Als je apparaat niet te vinden is op onze website, neem dan contact op met onze klantenservice.
  4. Kunnen jullie ook accessoires en bescherming leveren?
    Maar natuurlijk! Wij verkopen ontzettend veel goede telefoonhoesjes voor Apple en andere Smartphones. Ook kunnen we jouw scherm beschermen met Screenprotectors of Fast Skins. Je kunt dit ook via onze webshop bestellen of vraag meer informatie aan onze verkoper.
  5. Ik wil mijn data overzetten. Kunnen jullie dat voor mij doen?
    Jazeker! Dit is mogelijk vanaf €25,- en kan voor je telefoon, PC of spelcomputer. Wil je dit doen? Laat het ons dan direct weten!

Overig

  1. Als ik mijn apparaat laat onderzoeken, rekenen jullie dan onderzoekskosten?
    Een summier onderzoek (waarbij we vaak al weten wat er aan de hand is) kost je niets. Moeten wij verder onderzoek doen aan jouw apparaat, dan rekenen wij standaard €25,- aan onderzoekskosten. We laten dit altijd van tevoren aan je weten. Als wij uiteindelijk een reparatie voor je uitvoeren, dan vervallen de onderzoekskosten uiteraard!
  2. Ik heb een klacht. Wat nu?
    Erg vervelend dat je een klacht hebt! Wij staan je in ieder geval altijd graag te woord en proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt één van onze medewerkers bereiken via telefoon, Whatsapp op e-mail en wij reageren altijd zeer snel op je klacht met een mooie oplossing.
  3. Ik kan mijn model niet vinden. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
    Voor Apple en Samsung vind je dat direct. Weet je niet zeker welk toestel je hebt? Check dan zeker de instellingen van je apparaat, vaak staat het hier namelijk tussen de algemene instellingen. Heb je het nog steeds niet kunnen vinden? Dan helpen wij je graag verder! Neem even contact op met ons en wij zoeken binnen een mum van tijd uit welk model apparaat jij hebt.
  4. Zijn jullie duurzaam?
    Een refurbished product kopen is ontzettend duurzaam! Dus ja, dat zijn we zeker. Ook gaan wij zeer zorgvuldig om met recycling van oude apparatuur en hergebruiken wij alles dat mogelijk is. Reparaties zijn natuurlijk ook erg ‘groen’, omdat jouw device langer meegaat!
  5. Ik zoek werk of een stage. Kan ik bij jullie terecht?
    Jazeker! Neem meteen contact met ons op. Heb je technische ervaring, marketing-ervaring of sales-ervaring? Dan zijn we wellicht ook naar jou op zoek! Ook voor een stage ICT kun je bij ons terecht.

Contact

  1. Wat is jullie telefoonnummer?
    0118-851050
  2. Wat is jullie e-mailadres?
    klantenservice@tweek.nl
  3. Kan ik jullie bereiken via Whatsapp?
    Jazeker! 06-34728918
  4. Wat is jullie adres?
    Tweek Middelburg
    Ampèreweg 26M
    4338 PT Middelburg
  5. Wat zijn jullie openingstijden?
    Maandag t/m vrijdag | 09:00-17:30 uur
    Zaterdag | 11:00-17:00 uur
    Zondag | Gesloten

Meer weten over Tweek?

Wil je meer weten over wat Tweek doet? Check dan ons Youtube kanaal voor video’s met tips and tricks. Maar ook reparaties en leuke video’s!

Bekijk onze categorieën

Smartphone scherm of batterij kapot? Spelcomputer of computer reparatie?

Smartphone scherm of batterij kapot?

Wij zijn dé reparatie experts van Zeeland en hebben jouw smartphone in een mum van tijd weer gefixt.

Moet je scherm worden vervangen? Zullen wij je batterij vervangen? Of heb je een ander probleem met je smartphone?

Ook voor alle reparaties aan jouw spelcomputer, laptop of computer kun je bij ons terecht!

Reparatie laten uitvoeren

KLANT BEOORDELINGEN

Smartphone kapot? Wij repareren het direct voor je!

Is jouw smartphone kapot? Heb je een nieuw scherm nodig voor jouw Apple iPhone? Of wil je de batterij vervangen in jouw smartphone? Kom dan langs bij Tweek in Middelburg.

Spelcomputer of computer reparatie bij Tweek

Is jouw spelcomputer kapot? Heb je een reparatie nodig aan jouw laptop of computer? Tweek helpt jou verder in Middelburg

© 2024 Tweek.nl

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar winkel
      Calculate Shipping