Onze 5 beloftes
Toestel kapot? Wij lossen dat voor je op. Onze erkende reparateurs gaan direct voor je aan de slag om je toestel te repareren en de levensduur te verlengen. Service en klanttevredenheid zijn voor ons het meest belangrijk. Wij willen er immers voor zorgen dat een reparatie aan een toestel normaal wordt, en dat kunnen wij alleen bereiken door de beste en snelste reparatie uit te voeren.
5 beloftes
- 1 uur service
De meest voorkomende reparaties zijn vaak binnen 1 uur gereed. Bij een reparatie kun je precies zien hoe lang de reparatie duurt. En wij houden ons aan deze afspraak. Lukt dit niet? Dan krijg je direct 10 euro korting op de reparatie. - Minimaal 1 jaar garantie
Op alle reparaties die wij uitvoeren en onderdelen die wij gebruikten, krijg je minimaal 1 jaar garantie. In veel gevallen kan dit oplopen tot 2 jaar garantie. Als erkend reparateur zijn wij dus zeker van onze reparaties en onderdelen! Wij zorgen er na iedere reparatie voor dat jij weer met een volledig werkend toestel de deur uit stapt. - Zeker van jouw gegevens
Tweek hoeft de data niet te verwijderen voordat wij een reparatie kunnen uitvoeren. Wij voeren de reparatie zo uit, dat jij zeker bent van jouw gegevens en na de reparatie zijn alle data en gegevens gewoon behouden op je toestel. Je hoeft je dus niet druk te maken om een back-up of om het opnieuw instellen van je toestel. - Prijs en kwaliteit
Onze prijzen worden wekelijks bijgewerkt, waardoor wij altijd een scherpe prijs kunnen bieden voor ieder type reparatie. Ook kun je bij bepaalde reparaties kiezen tussen verschillende typen onderdelen en bijbehorende prijzen. De keuze is aan jou! - Reparatie via verzekering
De meeste reparatiekosten kun jij als klant declareren bij een inboedelverzekering of reisverzekering. Wij helpen je altijd bij een complete aanvraag, inclusief offerte en foto’s. Na goedkeuring van de offerte door de verzekeraar kunnen wij de reparatie direct voor jou uitvoeren en heb jij een hoop geld bespaard!